torstai 14. helmikuuta 2013

Voihan outouksia, onko niitä?


Kiitos ihanan aktiiviselle silmukan saalistajalle tästä hauskasta haasteesta! :)

Tehtävänä on kertoa viisi omituisinta tapaa itsestäsi ja jakaa palkinto 15 muulle inspiroivalle blogille.

1. Noh, kaitpa tätä voisi omituiseksi tavaksikin kutsua. Siis minä rakastan kun pyykit TUOKSUU, ja siis tuoksuu nimenomaan hyvälle, yleensä jollekin huuhteluaineelle. Mitä enempi tuoksua sen parempi. Ja tästä syystä voisi kai sanoa, että "keräilen" tai ainakin hamstraan huuhteluaineita. Kävin tekemässä huvikseni inventaarion tämän hetkiseen tilanteeseen ja 10 purkkia huuhteluaineita sieltä löytyi. Mikä nyt oli poikkeuksellista, on että kaikkia laatuja oli vain yhdet. Yleensä parhaimpia löytyy tuplat. Aina kun kaupan hyllylle tulee joku uusi huuhteluaineputeli, se pääsee oitis meille kokeiluun :)


2. Toinen hassu juttu on varmaan se, että kun olen suihkussa ja siis nimenomaan on minun vuoroni olla siellä suihkussa ja joku toinen hätähousu varttuu sinne pääsyä niin minun on pakko päästä lähtemään siitä suihkusta ilman, että tämä varttuja osuu minuun millään tavalla. Siskoni on monesti joutunut tämän tavan takia palelemaan suihkun vieressä, sillä monesti olen joutunut palaamaan pesemään itseni tämän osuttua minuun. Kumma tapa kyllä kerrassaan, mutta onneksi nyt kun meillä on uusi talo ja KAKSI suihkua, niin tämä ei ole enää niin yleistä ...

3. Ja mitä istumiseen tulee. Aina kun olen kotona tai jopa ns. läheisillä "tutuilla" kylässä, istuin minä sitten ruokapöydässä tai sohvalla niin minun on aina laitettava oikea jalkani tänne pyllyn alle ikäänkuin "risti-istuntaan". Nytkin jalkani on niin ja se on aina niin, joka puolella missä ikinä istunkin.. Kait se on jopa niin tottunut tähän asentoon, ettei mokoma vaivaudu enää edes puutumaan.. :)

4. Ja kyllä juu, minulla on pakko mielle imuroimiseen. Siis imuroimiseen ainakin kerran päivässä, parhaimpina päivinä useamminkin. Jopa nyt kun mieheni on ollut pari viikkoa työmatkalla olen silti sortunut tähän tapaan joka ikinen päivä. Heti, kun näen yhdenkin hiuksen (niitä näkyy muuten aika usein) meidän valkoisella parkettilattialla, niin minun on kiskaistava imuri kaapista esiin ja suhaistava yleensä koko talo läpi samalla kertaa. Niin ja siis harvoin pystyn imuroimaan esimerkiksi vain jotain tiettyä huonetta, vaan sitten kun aloitan sen homman, niin imuroin aina koko talon. En vain voi sietää sitä, että lattioilla on roskaa. Muuten minua ei haittaa niinkään jos tavarat on vähän sekaisin ja väärillä paikoilla, mutta jos lattioilla tai muuten on likaista, niin se ärsyttää. Vierailla en kuitenkaan ole ollenkaan moksiskaan, vaikka siellä olisi 10 sentin kerros hiekkaa lattioilla. Kukin elää kuten haluaa, mutta omassa kodissani se häiritsee..

5. Viimeiseksi (huh) sanottakoon se, että kun ja jos syön mandariinia tai appelsiinia, minun on aina kuorittava se viimeistäkin valkoista haituvaa myöten puhtaaksi. Siis myös niiden kuorien irroittamisen jälkeen ne valkoiset jutut mitä siihen pintaan jää on putsattava. Siksi syön niitä vain silloin kun on aikaa, en esimerkiksi töissä tauolla, koska yleensä en ehdi. Koulussa ala-asteella olin monesti viimeinen luokassa syömässä jos näitä herkkuja sattui olemaan tarjolla, sillä kaikki aikani meni niiden "putsaamiseen" eikä syömiseen... heh :)

Oih ja voih, nyt täytyy kyllä sanoa, että joudun valitettavasti skippaamaan tämän haasteen antamisen eteenpäin. Ihanaa on näitä kyllä saada ja vastaillakin näihin, mutta tällä kertaa näin. Kiitos kuitenkin kovasti omalta osaltani että pääsin mukaan! :)





4 kommenttia:

  1. Ihanaa kun vastasit haasteeseen :) Sulla on ihania outoja tapoja :D Toi suihku-juttu oli ihan parhautta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva näihin on aina vastailla, siispä kiitos vain itsellesi! :) Ja tämä haaste erityisesti oli sangen hauska, ihan itsekin naureskelin, mitä hassuja juttuja ihmiselle voikaan tulla tavaksi... Onneksi niitä piti tähän listata vain 5 ;)

      Poista
  2. Aamun parhaat naurut! =D Ihania omituisia tapoja!! =D Hahhahhahaa =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuules, ei ne ollut hassumpia itselläsikään! ;) Ja kyllähän noita ylös kirjatessa tuli itselläkin hieman huvittunut fiilis... :D

      Poista

Kaunis kiitos kommentistasi!